Σάββατο 15 Μαρτίου 2008

Me wanna dance

Χθες βράδυ το Cine Studio κατακλύστηκε από χαμόγελα! Όλοι μαζί λικνίζονταν σε reggae και ska ρυθμούς απολαμβάνοντας των ήχο των Locomondo.
Ήταν μια τρομερή εμπειρία! Δε νομίζω ότι μπορώ να εκφράσω με λέξεις τα συναισθήματα που ένοιωσα. Προσωπικά δεν έχω ξανασυναντήσει γύρω μου τόσα χαμογελαστά πρόσωπα, με απόλυτα χαλαρή έκφραση στα πρόσωπά τους και στον τρόπο που κινούνταν κάτω από τη σκηνή. Θύμιζε κάτι από μαγεία, από ιερή τελετή, κάτι, δεν ξέρω..
Τα παιδιά ξέρουν τι κάνουν με τον κόσμο. Υπάρχει η απαραίτητη επικοινωνία μεταξύ συγκροτήματος και κοινού. Και αυτό το νοιώθεις σαν θεατής. Αυτό το δέσιμο με όλους τους υπόλοιπους μέσω της μουσικής.. Αυτό το ξεσήκωμα που νοιώθεις κάτω από τις φτέρνες σου που σε παρακινεί να χορέψεις...

"Me wanna dance, if you know what I mean, γιατί δεν βγήκα από το σπίτι για να κάνω την γλάστρα.."

Άντε και στην άλλη με το καλό! Εγώ πάντως θα τους περιμένω με ένα χαμόγελο στα χείλη..

3 σχόλια:

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

στρην αρχή με είχαν παραξενέψει αλλά τα παιδιά είναι πολύ ταλαντούχα.
Σου αφιερώνω και το τραγουδάκι που αρέσει στον γθιό μου για να μας θυμίζει τους πραγματικούς χειμώνες που δεν βλέπουμε πιά
"Δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα
Κρύο δεν έκανε ποτέ"κλπ κλπ

manikaki είπε...

Saki, δεν το πιστεύω! Αυτό το κομμάτι των Loco ("Δεν κάνει κρύο") το έχω γυρίσει video clip για μια εργασία στο πανεπιστήμιο.. Σύντομα θα το ανεβάσω και στο blog. Ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση!

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

με περιέργεια θα το περιμένω. Ε'ιναι και το αγαπημένο σουξέ από τα Ελληνικά του γυιού μου που ασχολείται με την Μετεωρολογία ερασιτεχνικά και ευελπιστεί επαγγελματικά στο μέλλον