Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Εσωτερικοί διάλογοι

- Πώς πάει σήμερα;
- Καλά.
- Έκανες κάτι σπουδαίο; Κάτι που θεωρείς εσύ σπουδαίο;
- Εμ... Έκανα μια σκέψη.
- Τι σκέψη;
- Σκέφτηκα λίγο την ζωή μου.
- Δηλαδή;
-Ε να.. τι έχω κάνει, τι δεν έχω κάνει.. Βρίσκομαι σ' ένα μεταίχμιο. Τέλειωσα με τα προπτυχιακά μου, έζησα τέσσερα χρόνια μόνη μου, έχω αρκετούς καλούς φίλους, τώρα ξαναζώ με τους γονείς μου. Περίεργες μεταβάσεις.
- Και πώς νοιώθεις για όλα αυτά;
- Καλά νοιώθω.
- Ευχαριστημένη; Ολοκληρωμένη ίσως;
- Τι σημαίνει ολοκληρωμένη;
- Δεν ξέρω, εσύ πώς αντιλαμβάνεσαι την ολοκλήρωση;
- Σαν ένα τελείωμα. Σαν κάτι να έχει φτάσει να είναι τέλειο. Εγώ δεν είμαι. Ούτε και πρόκειται δηλαδή. Προτιμώ την ατέλεια. Ειδικά όταν έχει γίνει επείτηδες. Εσύ περνιέσαι για τέλειος;
- Όχι. Αλλά ήθελα να δω τη δική σου οπτική.
- Την είδες;
- Μου την παρουσίασες.
- Κι αν λέω ψέμματα;
- Τι σημασία έχει;
.....
- Μ' αρέσει η ομοιομορφία. Αυτό είναι σημάδι ολοκλήρωσης;
- Εξαρτάται. Τι σου αρέσει στην ομοιομορφία;
- Το ότι ακόμα κι αν τα πράγματα είναι διαφορετικά, στην μεταξύ τους διάταξη υπάρχουν κάποιοι κανόνες. Σαν μια ανομοιογενή ομάδα στοιχισμένη σε έναν ομοιόμορφο κύκλο.
- Γιατί σ' αρέσει αυτό;
- Γιατί εξουδετερώνει την διαφορετικότητα χωρίς να την αφανίζει και την χρησιμοποιεί για να φτιάξει κάτι μεγαλύτερο αποτελούμενο από αυτά τα διαφορετικά στοιχεία μεταξύ τους.
- Που αν δεν συμβιβαζόντουσαν στην ομοιομορφία θα είχαμε απλώς έναν όχλο.
- Κάτι τέτοιο.
- Τελειώσαμε για σήμερα.
- Κιόλας;
- Περνάει γρήγορα ο χρόνος.. Γι' αυτό κοίτα να τον προλάβεις.
- Σταμάτα, με αγχώνεις.

2 σχόλια:

Κώστας είπε...

όταν εκτός απο τις φωνές μέσα σου με τις οποίες κάνεις διάλογο, αρχίσεις να έχεις και φανταστικούς φίλους , τότε θα έχεις περάσει τα σύνορα της σχιζοφρένειας :)))

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

manikaki είπε...

Κώστα
Αχαχαχαχα! Τα λόγια σου μου φέραν γέλωτα! Προς το παρόν περιορίζομαι στους διαλόγους.
Σε αφήνω τώρα, με φωνάζει η Μάγκι, η φανταστική μου φίλη...

Την καλημέρα μου!