Πέμπτη 6 Μαρτίου 2008

Πάρε το καμάκι σου και τράβα σ' άλλη παραλία

Είναι ηλίθιοι! Δεν εξηγείται αλλιώς. Μερικοί άνθρωποι είναι ηλίθιοι. Και για να το συγκεκριμενοποιήσω λιγάκι, μερικοί άνδρες είναι ηλίθιοι.
Στην πέφτει μία, δεν ανταποκρίνεσαι. Απλώνει τα κουλά του, τα βγάζεις ευγενικά από πάνω σου. Σου κάνει ναζάκια, τον κοιτάς με βλέμμα "χαχα, είσαι ηλίθιος". Και επιμένει!
Τελειώνει η βραδιά, πας να φύγεις, όχι, θα σε συνοδέψει μέχρι το αμάξι (με το ζόρι). Και ακολουθεί το καθόλου ευχάριστο σκηνικό:
Δίνοντάς σου τη συσκευή του κινητού του..
- Έλα, γράψε τα 10 μαγικά ψηφία..
- Ό-χ-ι
- Γιατί;
- Δ-ε-ν θέλω
- Α, δεν μας τα λες καλά.. Όλο κόντρα μου πας.
- Για την ακρίβεια δεν σου είπα τίποτα για να μην στα έχω πει καλά. Και όπως θέλω θα πηγαίνω. Έχουμε κανένα πραξικόπημα που λέει το αντίθετο;
- Ναι έχουμε!
- Δεν ξέρω τι έχετε στο χωριό σου, εδώ πάντως δεν έχουμε τίποτα τέτοιο.

Σόρρυ κιόλας, δεν ξέρω τι παροιμία σου έμαθε η γιαγιά σου του τύπου "ο επιμένων νικά", στην περίπτωσή μας όμως όσο επιμένεις, τόσο ξενερώνω με την πάρτη σου.
Να το πω έτσι; Θα βγω η σκύλα που το παίζει δύσκολη γκόμενα και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Εδώ ευγενική ήμουν και αυτό που εισέπραξα ήταν ένα "κακιασμένη" γραμμένο πάνω στην σκόνη του αυτοκινήτου μου. Α, και μου είπε κιόλας ότι με μισεί - αλλά σε εισαγωγικά, μην χάσουμε όλη μας την εκτίμηση (την ανύπαρκτη) προς το πρόσωπό του. Τι παλιμπαιδισμός είναι αυτός θεέ μου απορώ.. 22 χρονών άνθρωπος να φέρεται σαν 5χρονο.
Μου χάλασε το βράδυ ο βλάκας! Ας το καλό!

8 σχόλια:

An-Lu είπε...

Απορώ! Ποιό μέρος του "όχι" δεν καταλαβαίνει;

Κώστας είπε...

ΧοΧοΧοΧο

Μωρό....είσαι και πολύ μανούλι!!

Θέλεις να τα φτιάξουμε?

:ΡΡΡΡ

manikaki είπε...

An-Lu προφανώς στην περίπτωση του συγκεκριμένου εγώ και η επιστήμη έχουμε σηκώσει τα χέρια ψηλά.

Κρίμα Κώστα και σε είχα συμπαθήσει.. χεχε.. εύχομαι να μην ανήκεις στην κατηγορία αυτού του τύπου - για το δικό σου καλό :)

-keimgreek- είπε...

haha. as einai kala to paidi! esena mporei na su xalase to brady, emena pantos mu to eftiaxe giati gelasa ;-) Sto kato kato, de ftaiei autos pu eisai oraia kai de mporei na antista8ei.

manikaki είπε...

keimgreek η αλήθεια είναι ότι κι εμένα μου έφτιαξες τώρα το κέφι κάνοντας τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν..
Φυσικά ο ισχυρισμός σου για την ομορφάδα μου παραμένει αβάσιμος μιας και δεν έτυχε να με δεις ποτέ, αλλά αυτό είναι κάτι που δεν με απασχολεί τούτη την ώρα την δύσκολη.. χεχε!
Πάω λοιπόν για ύπνο με ένα μειδίαμα στα χείλη..
Την καληνύχτα μου!

Elerran είπε...

> 22 χρονών άνθρωπος να
> φέρεται σαν 5χρονο

22; Και; Εγώ είμαι 28+ χρονών άνθρωπος και αν φερόμουν σαν 5χρονο θα ήταν βελτίωση! :D

Έχεις κάθε δίκιο να εκνευρίζεσαι. Άδειασε του το ποτό στο κεφάλι την άλλη φορά! :D

manikaki είπε...

Αγαπητέ elerran απλά ελπίζω να μην μου ξανατύχει τέτοιος.. Τώρα αν είμαι τόσο πια γκαντέμω, ίσως ξεχάσω τους καλούς μου τρόπους και σκεφτώ την πρότασή σου με το ποτό στο κεφάλι.. :)

ΣΠΟΡΟΣ είπε...

Πωπω κράξιμο στον άνθρωπο...