Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Ευτυχία

Τι είναι ευτυχία;

Είναι να πέφτεις το βράδυ για ύπνο και έξω να βρέχει καταρρακτωδώς και το πρωί που σηκώνεσαι όλα τα σύννεφα να έχουν διαλυθεί και μια ηλιαχτίδα ήλιου να φωτίζει το πρόσωπό σου.

Είναι να βγαίνεις έξω στο μπαλκόνι και να παίρνεις μια βαθειά ανάσα οξυγόνο.

Είναι ένα αεράκι που απαλά αγγίζει τα μαλλιά σου.

Είναι μια κάτασπρη πεταλούδα που πετάει ανέμελη μπροστά στα μάτια σου.

Είναι η αρχή μιας καινούριας μέρας που ξεκινά κι ελπίζεις ότι θα είναι η ομορφότερη της ζωής σου.

Είναι ο έρωτας, ο πόνος, η ίδια η ζωή.

Είναι ένα αγαπημένο κομμάτι στο ραδιόφωνο που μιλάει στην καρδιά σου.

Είναι η δύναμη που έχεις να αλλάζεις. Εσένα, τα πράγματα γύρω σου, τον τρόπο που κοιτάζεις τον κόσμο.

Είναι αυτό που περιμένεις να ‘ρθει, ξεχνώντας πως το έχεις ήδη.

Είναι αυτό που σε γεμίζει τόσο που νομίζεις ότι θ’ ανοίξεις τα χέρια σου και θα πετάξεις.

Είναι όταν εγώ θα σου πω «σ’ αγαπώ» χωρίς να περιμένω να μου πεις «κι εγώ».

Είναι εσύ, είναι εγώ.

Είναι η αισιοδοξία που έχεις μέσα σου και όλοι οι άλλοι αναρωτιούνται που την βρήκες.

Είναι αυτό που νοιώθω για τους φίλους μου.

Νοιώθω απίστευτα ευτυχής!

Δεν υπάρχουν σχόλια: